Мерчендайзинг – бұл сауда нүктесінде сатылымды артыруға бағытталған іс-шаралар кешені.Бұл – саудадағы революция. Практикалық білімді пайдалану мінез-құлық психологиясы бойынша нақты дүкеннің өнімділігін арттыруда көрінеді . Осы іс-шараларды өткізудің негізгі мақсаттары:
- потенциалды тұтынушыны сауда жасауға ынталандыру;
- тұтынушыны белгілі тауарларды сатып алуға ниеттендіру;
- тұтынушыға сауда орталығының, тауар маркасының немесе белгілі өндіруішіге адалдығын қалыптастыру;
- тауарды, оның ішінде жаңа брендтер немесе жаңа маркаларды сауда нарығында жылжыту;
- тұтастай алғанда сатылым көлемін ұлғайту.
- Мерчендайзинг стандарттары тұтынушының мінез-құлқына байланысты тауарлық топтарды сауатты орналастыруға мұмкіндік береді.Осы жағдайда сатылым 10%-ға дейін өседі. Технологиялық есептеу табысты тағы 15%-ға, ал есептеу екпінімен тағы да 25%-ға көтере алады.